W Podróż
w skrócie
-
0tys. egzemplarzy drukowanych
-
0nagrody branżowe
-
0stron co miesiąc
Skivak pomaga PKP Intercity w budowaniu pozytywnego wizerunku, tworząc platformę komunikacji z klientami, jaką jest „W Podróż”. To nie tylko profesjonalny magazyn pokładowy o nakładzie 35 tys. egzemplarzy, lecz także popularne konto na Instagramie, współpraca z influencerami, blogerami i gwiazdami muzycznymi, liczne konkursy dla czytelników, animacje, aplikacja mobilna i strona internetowa bogata w dodatkowe treści.
Wyzwanie.
Stworzenie interesującego contentu dla każdej grupy wiekowej i zawodowej umilającego czas spędzony w podróży. Zbudowanie zaangażowanej społeczności w social mediach i dostosowanie treści do potrzeb osób z dysfunkcjami wzroku.
Realizacja.
Każdy numer miesięcznika wydawany jest pod innym hasłem okładkowym, które staje się ogólną ramą tematyczną dla zawartości merytorycznej. Podział contentu na działy sprawia, że w magazynie każdy z łatwością znajdzie coś dla siebie.
Niewielki format jest wygodny do czytania w podróży, a odpowiednio zabezpieczona okładka sprawia, że magazyn nie niszczy się pomimo wielokrotnej lektury.
Dzięki nawiązywaniu współpracy z blogerami (Podróżniccy.com, PańskaSkórka.com, Lifepacker.com), artystami (m.in. Piotr Rogucki, Various Manx, Renata Przemyk, Grzegorz Łapanowski, Wojciech Waglewski) i podróżnikami (Wędrowne Motyle, Podróże po kulturze) cały projekt staje się atrakcyjny dla szerokiej grupy odbiorców.
Aktywne prowadzenie profilu magazynu na Instagramie przyczynia się do budowania i ciągłego poszerzania grupy czytelników i odbiorców. Organizujemy także konkursy aktywizujące społeczność i poszerzające znajomość magazynu.
Projekt jest bardzo dobrze oceniany w ankietach przeprowadzanych wśród czytelników, blisko 50% ankietowanych nie widzi potrzeby jakichkolwiek zmian.
Rezultat.
80-stronicowy magazyn zawierający artykuły poruszające różnorodne zagadnienia związane z hasłem okładkowym danego numeru. Pismo trafiające do osób w różnym wieku i o różnych zainteresowaniach, funkcjonujące zarówno w wersji tradycyjnej, drukowanej, jak i internetowej. Magazyn ma także swoją stronę WWW, aplikcję na iOS i Android. „W Podróż” oferuje ponadto wersję przyjazną dla osób z dysfunkcjami wzroku.
„W Podróż” zostało niejednokrotnie docenione i wyróżnione w konkursach, takich jak: Najlepsza Prasowa Okładka Roku GrandFront 2017, Power of Content Marketing Awards 2018 i 2019.
-
Klient:
- PKP Intercity
-
Branża:
- Lifestyle
-
Usługi:
- Animacje wideo
- Blog
- Design
- Druk
- Dystrybucja
- Ilustracje
- Media społecznościowe
- Promocja
- Redakcja
- Sesje zdjęciowe
- Strona WWW