Trendbook w skrócie
-
0ciekawych wywiadów
-
0inspirujących stron
-
0branżowych insightów
Czy umiemy mówić o innowacjach, tworzyć wokół nich opowieść i budować swoją przewagę konkurencyjną? Jak wygląda marketing innowacji? Czy firmy podchodzą do nich w sposób systemowy? Na co trzeba zwrócić uwagę przy projektowaniu innowacji w przedsiębiorstwie? Trendbook „Inspiracje są wszędzie” to ciekawe rozmowy z ekspertami i przedstawicielami znanych firm, które z innowacjami mają do czynienia na co dzień.

WYZWANIE
Innowacje stały się w ostatnim czasie motorem napędowym gospodarki i zyskały na znaczeniu. To także istotny aspekt działań marketingowych z perspektywy przewidywania trendów i zachowań konsumentów. Chcieliśmy przyjrzeć się im bliżej i sprawdzić, jak z innowacjami pracują znane brandy.

REALIZACJA
W publikacji zdecydowaliśmy się na formę wywiadów. Oddaliśmy głos ekspertom i praktykom. Do współpracy zaprosiliśmy takie marki jak, Otodom, Grupa Raben, VOX, GS1 Polska, a także Very Human Services. To ich perspektywa jest tu najważniejsza. Skład został dostosowany do urządzeń mobilnych – jednokolumnowy i przejrzysty. Materiał wzbogaciliśmy autorskimi kolażami i ilustracjami wykonanymi przez grafików ze Skivak.

REZULTAT
Trendbook „Inspiracje są wszędzie” przygotowany przez Zespół Skivak we współpracy z ekspertami to inspirujące wywiady i ciekawe ujęcie tematu z kilku różnych perspektyw.
-
Klient:
- Skivak
-
Branża:
- Biznes
- Innowacje
-
Usługi:
- Design
- Dystrybucja
- Ilustracje
- Promocja
- Skład