„Trendbook 2019. Centra handlowe” to wnikliwa analiza rynku powierzchni komercyjnych, przygotowana we współpracy z ekspertami: Małgorzatą Dziubińską i Pawłem Partyką, z firmy Cushman & Wakefield.
Wyzwanie.
Dlaczego galerie handlowe? Bo tutaj, naszym zdaniem, będzie działo się wiele. Rynek galerii handlowych zmienia się na naszych oczach, ale prawdziwa rewolucja wciąż przed nami!
Realizacja.
Na łamach Trendbooka, we współpracy z Sotrender i SentiOne opracowaliśmy raport porównawczy profili galerii handlowych w mediach społecznościowych, analizując komunikację online. Z kolei o tym, jak budować angażującą zmysły komunikację opowiadają zaproszeni do współpracy eksperci: Paweł Tkaczyk, Igor Gałązkiewicz, Julia Izmałkowa, Wiesław Bartkowski, Łukasz Mikołajczak oraz Witold Janczyński.
Rezultat.
„Trendbook 2019. Centra handlowe” przygotowany przez Zespół Skivak we współpracy z ekspertami to opowieść rynku galerii handlowych, nawykach zakupowych oraz angażującej komunikacji. Za rzetelne i ciekawe ujęcie trendów w handlu publikacja została nagrodzona Złotem w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019.
-
Klient:
- Skivak
-
Branża:
- FMCG
-
Usługi:
- Design
- Dystrybucja
- Google Ads
- Ilustracje
- Key Visual
- Landing page
- Media społecznościowe
- Promocja
- Redakcja
- Strona WWW