Tesco
Magazyny
w skrócie
-
0tytuły
-
0kraje
-
0nagród branżowych
Wraz z Tesco realizujemy międzynarodowy projekt na rynkach Polski, Węgier, Czech i Słowacji, tworząc niezawodną platformę komunikacji między klientem, a siecią sklepów. Wspieramy działania marketingowe marki, ułatwiamy jej identyfikację i budujemy lojalność klientów.

Wyzwanie.
Przygotowanie i zrealizowanie komunikacji skierowanej do klientów sklepów sieci Tesco, osób poszukujących codziennej motywacji i inspiracji, głównie kobiet od 25. roku życia.

Realizacja.
Od 2012 roku Skivak całościowo realizuje i nadzoruje każde wydanie „Tesco Magazynu”. Wartością dodaną są felietony znanych blogerów oraz dedykowane sesje kulinarne, które prezentują unikatowy content, mający angażować i edukować czytelników.
Obecnie kwartalnik ukazuje się w Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech.
Skivak odpowiadał również za „Tesco Baby Magazyn” wydawany od 2013 do 2019 roku na rynku polskim, a od 2016 roku dostępny również w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Punktem wyjścia było stworzenie szeroko zakrojonego projektu obejmującego stronę internetową TescoLovesBaby.pl oraz profil na FB. Z czasem przesunięto ciężar na tworzenie magazynu dla rodziców, dostępnego nie tylko w sklepach sieci, lecz również w punktach przyjaznych rodzicom i online. Postawiono na współpracę z blogerami parentingowymi oraz mikroinfluencerami (promocja linię produktów Fred & Flo) i ekspertami (lekarzami, pedagogami, dietetykami).
Dodatkowe narzędzia uatrakcyjniające to kupony zniżkowe na produkty dostępne w sklepach sieci, konkursy i akcje testowania produktów oraz narzędzia interaktywne rozszerzające treści (wcześniej Tap2C, później QR kody).

Rezultat.
Ogromna rzesza czytelników pozwala utrzymać wysoki nakład (310 tys.). 80% nakładu, jaki trafia do sklepów, rozchodzi się w pierwszym miesiącu od premiery, a po 5–6 tygodniach publikacja nie jest już dostępna.
Magazyn trafia do klienta Mid i UP Market, który jest najlepszym wyborem, ponieważ stanowi największy udział w sprzedaży Tesco.
Dzięki informacjom pozyskiwanym za pomocą kuponów rabatowych, dostarczających unikalnej wiedzy na temat grupy docelowej i ich nawyków zakupowych, treści magazynu poruszają te tematy, które leżą w kręgu zainteresowań czytelników, dzięki czemu są atrakcyjne i aktualne.
Tesco Baby Magazyn zwiększa z kolei koszyk zakupowy klientów działu dziecięcego w sklepach Tesco, wpływa na wzrost rozpoznawalności produktów i zaufania do marek własnych (pozytywne opinie w mediach społecznościowych – blogi parentingowe i indywidualni użytkownicy).
Oba magazyny zdobywają nagrody i wyróżnienia w branżowych konkursach: Szpalty Roku (złoto i brąz) i Srebrne Pióra.

-
Klient:
- Tesco
-
Branża:
- FMCG
-
Usługi:
- Animacje wideo
- Design
- Druk
- Dystrybucja
- Ilustracje
- Key Visual
- Landing page
- Media społecznościowe
- Promocja
- Redakcja
- Sesje zdjęciowe
- Strona WWW