Tesco Magazyn

Tesco
Magazyny
w skrócie

  • 0
    tytuły
  • 0
    kraje
  • 0
    nagród branżowych

Wraz z Tesco realizujemy międzynarodowy projekt na rynkach Polski, Węgier, Czech i Słowacji, tworząc niezawodną platformę komunikacji między klientem, a siecią sklepów. Wspieramy działania marketingowe marki, ułatwiamy jej identyfikację i budujemy lojalność klientów.

okładka i rozkładówka przedstawiające wypieki

Wyzwanie.

Przygotowanie i zrealizowanie komunikacji skierowanej do klientów sklepów sieci Tesco, osób poszukujących codziennej motywacji i inspiracji, głównie kobiet od 25. roku życia.

rozkładówka magazynu Tesco, po lewej stronie motyw kwiatu bzu, po prawej tekst

Realizacja.

Od 2012 roku Skivak całościowo realizuje i nadzoruje każde wydanie „Tesco Magazynu”. Wartością dodaną są felietony znanych blogerów oraz dedykowane sesje kulinarne, które prezentują unikatowy content, mający angażować i edukować czytelników.

Obecnie kwartalnik ukazuje się w Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech.

Skivak odpowiadał również za „Tesco Baby Magazyn” wydawany od 2013 do 2019 roku na rynku polskim, a od 2016 roku dostępny również w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Punktem wyjścia było stworzenie szeroko zakrojonego projektu obejmującego stronę internetową TescoLovesBaby.pl oraz profil na FB. Z czasem przesunięto ciężar na tworzenie magazynu dla rodziców, dostępnego nie tylko w sklepach sieci, lecz również w punktach przyjaznych rodzicom i online. Postawiono na współpracę z blogerami parentingowymi oraz mikroinfluencerami (promocja linię produktów Fred & Flo) i ekspertami (lekarzami, pedagogami, dietetykami).

Dodatkowe narzędzia uatrakcyjniające to kupony zniżkowe na produkty dostępne w sklepach sieci, konkursy i akcje testowania produktów oraz narzędzia interaktywne rozszerzające treści (wcześniej Tap2C, później QR kody).

okładka czeskiego wydania Tesco Baby Magazynu

Rezultat.

Ogromna rzesza czytelników pozwala utrzymać wysoki nakład (310 tys.). 80% nakładu, jaki trafia do sklepów, rozchodzi się w pierwszym miesiącu od premiery, a po 5–6 tygodniach publikacja nie jest już dostępna.

Magazyn trafia do klienta Mid i UP Market, który jest najlepszym wyborem, ponieważ stanowi największy udział w sprzedaży Tesco.

Dzięki informacjom pozyskiwanym za pomocą kuponów rabatowych, dostarczających unikalnej wiedzy na temat grupy docelowej i ich nawyków zakupowych, treści magazynu poruszają te tematy, które leżą w kręgu zainteresowań czytelników, dzięki czemu są atrakcyjne i aktualne.

Tesco Baby Magazyn zwiększa z kolei koszyk zakupowy klientów działu dziecięcego w sklepach Tesco, wpływa na wzrost rozpoznawalności produktów i zaufania do marek własnych (pozytywne opinie w mediach społecznościowych – blogi parentingowe i indywidualni użytkownicy).

Oba magazyny zdobywają nagrody i wyróżnienia w branżowych konkursach: Szpalty Roku (złoto i brąz) i Srebrne Pióra.

wizualizacja strony tesco magazynu - 5 ikon przedstawiających różne funkcjonalności
  • Klient:

    • Tesco
  • Branża:

    • FMCG
  • Usługi:

    • Animacje wideo
    • Design
    • Druk
    • Dystrybucja
    • Ilustracje
    • Key Visual
    • Landing page
    • Media społecznościowe
    • Promocja
    • Redakcja
    • Sesje zdjęciowe
    • Strona WWW
ilustracja - nadgryzione czarne ciasteczko z okruszkami, w środku napis skivak

Zjeść ciastko
czy mieć ciastko?

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Poznaj naszą Politykę Prywatności.