Risk Focus

okładka magazynu Risk Focus, na górze czarno-białe zdjęcie, na dole złote tło a na nim białe napisy

Risk Focus
w skrócie

  • 0
    wersje językowe
  • 0
    użycie Pantone
  • 0
    tys. egzemplarzy drukowanych

„Risk Focus” to projekt, którego celem jest budowanie społeczności wokół marki i dostarczanie fachowej wiedzy oraz inspiracji w pracy agentów i brokerów ubezpieczeniowych. Jest on realizowany m.in. poprzez dwujęzyczny (polsko-angielski) kwartalnik wydawany dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych związanych z grupą ERGO Hestia oraz działania employer brandingowe online.

rozkładówka magazynu Risk Focus, po prawej stornie szara grafika z marionetką, po prawej tekst

Wyzwanie.

Cyberzagrożenia oraz ryzyka technologiczne są powszechnym ryzykiem. Aby sprzedawać produkty ubezpieczeniowe zapewniające odpowiednią ochronę, potrzeba jest wiedza. A ta – u osób sprzedających ubezpieczenia –  nie jest na jednakowym poziomie.

Poprzez ten magazyn chcemy zwiększać świadomość osób pracujących w branży ubezpieczeń w zakresie prewencji szkodowej oraz ryzyk z różnych obszarów: moralnych, technologicznych, budowlanych oraz związanych z wybuchami pyłów.

Risk dwie okładki

Realizacja.

Od 2018 roku Skivak zapewnia kompleksową realizację wszystkich wydań „Risk Focus”, zarówno polsko-, jak i dwujęzycznych.

Naszym celem jest budowanie społeczności wokół marki i ich najważniejszych tematów. Aby to osiągnąć, poszerzyliśmy działania, tworząc cyfrową publikację nt. cyberzagrożeń, typów ataku oraz świadomego użytkowania sieci, a także zrealizowaliśmy animację o cyberbezpieczeństwie.

Wspieraliśmy też budowanie marki pracodawcy poprzez animację oraz stworzenie serii newsletterów wewnętrznych, pokazujących benefity well-being.

Risk rozkładówka wybuch
widok elektronicznej ulotki - czarne i czerwone infografiki

Rezultat.

Magazyn jest drukowany na szlachetnym papierze objętościowym Sora Matt – o głęboko matowym wykończeniu powierzchni. Pozwala to osiągnąć wyrafinowany efekt zdjeć, przygotowanych przez grafika kreatywnego. Istotne są też kwestie związane z ekologią, a zastosowanie tego typu papieru pozwala na mniejsze zużycie surowca oraz większy komfort korzystania z publikacji.

W winiecie na okładce zastosowaliśmy złoty Pantone, który dodaje okładce szlachetności oraz podkreśla znaczącą pozycję firmy.

 

 

  • Klient:

    • ERGO Hestia
  • Branża:

    • Finanse
  • Usługi:

    • Animacje wideo
    • Design
    • Druk
    • Dystrybucja
    • Ilustracje
    • Newsletter
    • Promocja
    • Redakcja
ilustracja - nadgryzione czarne ciasteczko z okruszkami, w środku napis skivak

Zjeść ciastko
czy mieć ciastko?

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Poznaj naszą Politykę Prywatności.