POLO-
magazyn
w skrócie
-
0100-stronicowe wydania w roku
-
0nagroda branżowa
-
0tys. egzemplarzy drukowanych
„POLOmagazyn” to kulinarno-lifestylowy projekt wspierający sprzedaż w sieci POLOmarket. W ramach współpracy Skivak wydaje kwartalnik o objętości 100 stron o nakładzie 60-100 tys. egzemplarzy, a także prowadzi popularny profil na Instagramie.
Wyzwanie.
„POLOmagazyn” to narzędzie niezbędne do budowania nowoczesnej komunikacji z klientem, wspierające markę sieci i marki własne POLOmarketu.
Realizacja.
W każdym numerze znaleźć można przepisy kulinarne dla całej rodziny, inspirowane zdrowymi, sezonowymi produktami, przegląd najważniejszych trendów, fachowe porady i inspiracje podróżnicze. Na łamach „POLOmagazynu” swoją wiedzą dzielą się eksperci z dziedziny dietetyki, ogrodnictwa czy wychowania, a także szefowie kuchni.
W jesiennym numerze „POLOmagazynu” (2019) pojawiła się zapowiedź programu „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” emitowanego w TVP 2 oraz prezentacja uczestniczek – na podstawie wywiadów zrealizowanych przez dziennikarza Skivak.
Rezultat.
W maju 2019 r. tytuł został uznany najlepszym magazynem konsumenckim na rynku FMCG, zdobywając główną nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
Dotychczasowe 8 numerów zostało sprzedanych w nakładzie ponad 550 tys. egzemplarzy.
Magazyn zwiększa lojalność klienta, co przekłada się na większą częstotliwość zakupów i wyższą średnią wartość koszyka, a w efekcie końcowym daje wyższą sprzedaż.
-
Klient:
- POLOmarket
-
Branża:
- FMCG
- Lifestyle
-
Usługi:
- Design
- Druk
- Promocja
- Redakcja