Airgate
w skrócie
-
0tys. egzemplarzy drukowanych
-
0wydania specjalne w roku
-
0nagrody branżowe
„Airgate” powstaje w ścisłej współpracy z działem marketingu portu lotniczego Kraków-Balice. Skivak odpowiada za pełny zakres działań wydawniczych i promocyjnych dwumiesięcznika oraz za przygotowanie dwóch edycji specjalnych w roku. Projekt promuje nie tylko ciekawe destynacje osiągalne z Krakowa, lecz także wydarzenia kulturalne i rozwój biznesowo-gospodarczy Małopolski.
Wyzwanie.
Głównym założeniem projektu jest promocja krakowskiego lotniska, a także Krakowa i Małopolski wśród polskich i zagranicznych pasażerów.
Realizacja.
W „Airgate” znaleźć można treści związane z podróżami, biznesem, wydarzeniami kulturalnymi czy nauką. Magazyn inspiruje do odkrywania i poznawania miejsc i kultur z całego świata poprzez wartościowy i oryginalny content.
Jest dostępny na krakowskim lotnisku oraz dostarczany do instytucji kulturalnych (m.in. Muzeum Narodowego w Krakowie), hoteli, centrów kultury i sztuki, kawiarni i restauracji, a także przedsiębiorstw związanych z Małopolską.
Rezultat.
Nieustannie udoskonalamy projekt i dostosowujemy go do aktualnych trendów. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat nawiązaliśmy współpracę z nowymi fotografami, reporterami i blogerami podróżniczymi.
Wspólnie z Kraków Airport wprowadziliśmy na rynek nowy tytuł #flyKRK – wydanie specjalne.
Magazyn „Airgate” został doceniony w branży, uzyskując 3 nagrody oraz wyróżnienia w konkursie Power of Content Marketing Awards.
-
Klient:
- Kraków Airport
-
Branża:
- Lifestyle
-
Usługi:
- Design
- Druk
- Dystrybucja
- Promocja
- Redakcja