Czas na Portugalię

CZAS NA PORTUGALIĘ W SKRÓCIE

  • 0
    strony z unikatowym contentem
  • 0
    zdjęć
  • 0
    wyjątkowych przepisów

„Czas na Portugalię”  to nietuzinkowa publikacja content marketingowa zrealizowana przez Skivak The Publishers dla Jeronimo Martins, właściciela sieci sklepów Biedronka. Publikację wspierała ogólnopolska kampania TV i działania instore.

środek książki

Wyzwanie

Głównym wyzwaniem było stworzenie publikacji, która stanie się dla polskich czytelników pierwszym krokiem i przewodnikiem w kulinarnej podróży przez smaki Portugalii, zarówno te tradycyjne, jak i współczesne, wypracowanie atrakcyjnej koncepcji graficznej, oraz zorganizowanie sesji fotograficznej “ponad granicami”, by prezentowanym recepturom towarzyszyły atrakcyjne i kuszące zdjęcia. Książka ma inspirować i udowadniać, że nie trzeba przemierzać całego kontynentu, by odkryć tajniki kuchni tego słonecznego kraju. Duże zainteresowanie tą pozycją oraz niezliczenie wiele pozytywnych recenzji to dowód, że udało się nam zrealizować ten cel.

środek książki

Realizacja

Zaprojektowaliśmy autorski layout kulinarnego poradnika jednoznacznie nawiązujący do portugalskiego klimatu w zakresie kolorystyki i charakterystycznych elementów graficznych, obejmujący również ilustracje Marii Mileńko oraz zdjęcia prezentowanych potraw. Sesja fotograficzna, za której koncepcję także odpowiadaliśmy, realizowana była w Real Simple Studio w Lizbonie, a więc pod bacznym okiem lokalnych ekspertów. Pracując nad tą książką, zaprosiliśmy do współpracy największych specjalistów w zakresie kuchni półwyspu Iberyjskiego, m.in. Paulo Pinto i João Silva z restauracji Martim. Dzięki ich wsparciu odkrywanie jej tradycyjnych smaków stało się możliwe bez konieczności dalekich podróży.

srodek bułeczki cynamonowe

Rezultat

Na 232 stronach prezentujemy 120 przepisów na dania inspirowane kuchnią Portugalii, opracowane przez kulinarnych ekspertów w tej dziedzinie oraz materiały przybliżające specyfikę kulinarnej kultury Portugalii i kuchni śródziemnomorskiej. Receptury, w podziale na sześć sekcji, obejmują dania na każdą okazję i porę dnia – od lekkich śniadań przez kuszące słodkością desery po dania główne (na co dzień i na specjalne okazje), kolacje i dodatki. Potrawy dobrano w taki sposób, by każdy znalazł wśród tych propozycji coś dla siebie, niezależnie od kulinarnych preferencji czy dietetycznych ograniczeń. Precyzyjne wyliczenie wartości odżywczych (w przeliczeniu na porcję) ułatwi komponowanie jadłospisu – nie tylko tym, którzy skrupulatnie liczą kalorie. Zdjęcia, sugerujące sposób podania, często w tradycyjnym, portugalskim stylu, podobnie jak stworzone specjalnie na potrzeby tej książki ilustracje, oddają klimat Portugalii, pobudzając czytelniczą wyobraźnię.

 

  • Klient:

    • Biedronka
  • Branża:

    • FMCG
  • Usługi:

    • Design
    • Redakcja
    • Sesje zdjęciowe
    • Skład
ilustracja - nadgryzione czarne ciasteczko z okruszkami, w środku napis skivak

Zjeść ciastko
czy mieć ciastko?

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Poznaj naszą Politykę Prywatności.