Business&More

Magazyn
w skrócie

  • 0
    tys. wyświetleń online w skali miesiąca
  • 0
    tys. egzemplarzy drukowanych
  • 0
    nagroda branżowa

mBank to ikona mobilności i jeden z największych banków w Polsce. Od lat uznawany jest za lidera innowacji wśród instytucji finansowych. Świadczy pełen zakres nowoczesnych usług finansowych dla klientów indywidualnych i firm. Od 2018 roku tworzymy dla klientów korporacyjnych i inwestycyjnych mBanku ekspercki content, który wysoko pozycjonuje markę wśród grupy docelowej.

Wyzwanie.

Strategicznym celem było odświeżenie formuły magazynu i jego znaczny rebranding oraz realizacja strony www. Zgodnie z hasłem przewodnim „mBank – ikona mobilności” klient oczekiwał nowoczesnej, przejrzystej szaty graficznej magazynu i serwisu www. Dodatkowo wprowadziliśmy zupełnie nowe podejście do merytorycznej pracy nad zawartością czasopisma. Każdy numer drukowanego magazynu jest prowadzony przez specjalnie powołanego redaktora naczelnego, eksperta w danej dziedzinie. Do współpracy zaprosiliśmy m.in. Natalię Hatalską i Michała Pola.

Realizacja.

W ramach prac przy projekcie odpowiadaliśmy za dostarczenie eksperckiego contentu, współpracę z influencerami, skład, przygotowanie do druku, dystrybucję oraz promocję. Aby nadać publikacji wyjątkowego wykończenia zaprosiliśmy do współpracy czołowych polskich ilustratorów, zlecając im przygotowanie dedykowanych grafik tematycznych na okładkę i do wnętrza magazynu. Redaktorom naczelnym zorganizowaliśmy wizerunkowe sesje zdjęciowe. Odpowiadaliśmy za koncepcję kreatywną sesji. W efekcie naszych działań na rynku ukazał się 56-stronicowy magazyn w odświeżonym layoucie wspierany przez zaprojektowaną od podstaw stronę internetową.

zrzut ekranu ze strony Business and More

Rezultat.

Magazyn w nakładzie 6000 egzemplarzy jest dystrybuowany w placówkach mBanku oraz podczas wydarzeń branżowych. Content przeznaczony dla klientów korporacyjnych buduje świadomość marki oraz pozycjonuje ją jako kompetentnego doradcę i partnera biznesowego. Materiały merytoryczne i rozmowy z ekspertami na łamach magazynu są punktem wyjścia i inspiracją do dalszych działań wizerunkowych mBanku, takich jak nagrywanie podcastów czy marketing video.

Magazyn otrzymał srebrną nagrodę w kategorii finanse i ubezpieczenia w konkursie Power of Content Marketing.

  • Klient:

    • mBank
  • Branża:

    • Finanse
  • Usługi:

    • Animacje wideo
    • Design
    • Druk
    • Dystrybucja
    • Promocja
    • Redakcja
    • Sesje zdjęciowe
    • Strona WWW
ilustracja - nadgryzione czarne ciasteczko z okruszkami, w środku napis skivak

Zjeść ciastko
czy mieć ciastko?

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Poznaj naszą Politykę Prywatności.