Agent
w skrócie
-
0% Net Promoter Score
-
0nagrody branżowe
-
0tys. drukowanych egzemplarzy
Współpraca z serwisem Otodom – liderem na rynku pośrednictwa w handlu nieruchomościami – to szereg działań wspierających komunikację z agentami nieruchomości i budowaniem ich lojalności wobec marki. Kwartalnik „Agent Nieruchomości” to zaledwie początek wspólnych działań, na które składają się dedykowane animacje czy sesje zdjęciowe oraz działania promocyjne online i offline.

Wyzwanie.
Strategicznym celem było dostarczenie czytelnikom zajmującym się pośrednictwem i sprzedażą nieruchomości eksperckich treści łączących wiedzę z wielu dziedzin, niezbędną do przeprowadzenia z sukcesem transakcji na rynku nieruchomości. Musieliśmy szeroko spojrzeć na zawód agenta nieruchomości, zrozumieć z czym mierzy się na co dzień i w efekcie przekazać mu wartościową wiedzę nie tylko stricte branżową, lecz także z zakresu socjologii, psychologii oraz prawa. Chcielismy także dostarczyć pośrednikom narzędzia, które może wykorzystać w praktyce.

Realizacja.
Po stronie Skivaka leży pozyskanie wartościowego contentu i przekazanie go w ciekawej wizualnie formie. Każde wydanie to inspirujące wywiady, analiza danych płynących z najnowszych raportów branżowych, przegląd bieżących trendów marketingowych oraz próba wskazania najlepszych praktyk budowania wizerunku biur nieruchomości i pośredników. Tworzymy treści dla każdego, kto chce rozwijać swój warsztat pracy, a także otrzymać garść inspiracji pozwalających na lepszą i bardziej efektywną pracę.
Razem z klientem zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy dedykowaną sesję zdjęciową dla zwycięzców plebiscytu w konkursie Lider Nieruchomości Otodom.
Dodatek specjalny ukazał się w 2019 roku. Zadbaliśmy o odpowiednią, prestiżową oprawę graficzną.


Rezultat.
Custom publishing w tradycyjnym, papierowym wydaniu pozwolił serwisowi Otodom dotrzeć do biur pośredników i deweloperów. Jest efektywnym kanałem komunikacji z klientem, a poprzez dostarczane treści buduje ekspercki wizerunek oraz zaufanie wśród odbiorców. Cykliczne wydania stworzyły dostrzegalną więź z marką. Magazyn jest postrzegany jako wartość dodana do usługi Otodom i – co najistotniejsze – realizuje długoterminową strategię marki.
Magazyn otrzymał dwie nagrody – złoto i srebro w konkursie Power of Content Marketing.
-
Klient:
- Otodom
-
Branża:
- Nieruchomości
-
Usługi:
- Animacje wideo
- Design
- Druk
- Dystrybucja
- Promocja
- Redakcja
- Sesje zdjęciowe
- Wysyłki personalizowane